Wednesday, December 31, 2008

Kuku besi

Alkisah pagi ni, sedang aku masuk lif, si dia sampai. Dia tegur aku dengan muka garang and jerit my fullname. Aku senyum saja. Macam biasa, aku masuk bilik, nak mula je duduk, si dia tegur aku lagi.. dgn nada marah dia kata, "U tak tunggu pun I kat lif!!". Boleh ke dia jerit kat aku macam tu?? Mana aku nak tau dia suruh tunggu/ hold the lift? Dia tak cakap pun and at the time pintu lif tertutup, dia masih membelakangkan aku sambil tegur org lain. How do I know?? Plus dlm lif tu bukan aku sorang, ada few others yg in hurry. So what do u expect? Hampeh.com betul. Yang aku tak sanggup nak dengar, dia masuk keluar bilik dia few times dalam masa 5 minit sambil hempas pintu kuat2.. goshhhhhhhhhh.. dia nak tunjuk dia marah ke apa??? And baru sesaat ni, dia jerit dari dalam bilik dia tanya aku attend ke tak meeting at 9.00 ni.. grrrrrr.. tak kuasa aku nak attend meeting dia.

No comments:

Post a Comment