Tuesday, February 3, 2009

Macam macam

Patut lah hari ni sunyi sepi, rupanya tak bawa hp. Kalau tak, harus dah berdering je.. eh tak.. suara dering tu adalah lagu Aspalela.. hahaha. Semalam masa meeting, tak sempat nak silent the hp, so suddenly, keluar la suara Apek nyanyi lagu Aspalela ni.. hehe buat gelak je.

Pagi ni, makcik sewel (err salah ke aku panggil dia macam tu? utk hari ni je la :D) sebelah aku ni ajak jalan2 cari tudung. Siuman ke awal2 pagi baru nak start kerja, ajak keluar pergi Warta cari tudung? Pernah dulu sekali macam ni jugak, tengahari macam tu ajak aku pergi warta cari baju kurung, terus beli terus pakai.. hehe aku nak gelak pun masa tu.. layan kan jek. Hari ni, dia nak buat perangai macam tu jugak, nak beli tudung n nak pakai terus.. adei la.. mimpi apa la pulak dia ni semalam kan? hehe.. macam macam la perangai manusia ni ...

Demam aku ni masih tak kebah. Panas dalam tak habis keluar kot.. suara dah jadi rock n roll.. heee..

No comments:

Post a Comment