Wednesday, February 18, 2009

Mudah atau sukar?

Dalam beberapa perkara tertentu aku selalu ambil jalan mudah. Terutama bila aku tak suka orang tertentu. Dua saja yang biasa aku lakukan. Satu, aku takkan fikir lagi tentang dia. Dua, aku takkan bercakap dengan orang tu or anything related pasal dia. Dalam erti kata lain, aku ignore dia totally. Maaf, itu memang perangai aku paling hodoh. Tapi itu jugalah yang buat aku berjaya mengatasi banyak masalah dengan orang tu. Aku tak sakit hati fikir pasal dia dan dia pun tak perlu susah payah fikir pasal aku lagi.

Somehow, itu sebenarnya bukan kerja mudah. Mungkin satu hari nanti, kemaafaan itu akan hadir juga. Jika tidak, kita jumpa saja di padang mahsyar. Adei.

2 comments:

  1. ignore lagi bagus dari menyemak kat kepala ... :)

    ReplyDelete
  2. betol betol betol..wat per nk serabut kan pala..dah tak suke wat per nk cite pasal org yg kite tak suke..kalo cite means kite suke la kan..aiseh cam berbelit lak ayat aku nih

    ReplyDelete