Saturday, March 21, 2009

Comel loteh

Perhimpunan Agong Umno akan berlangsung minggu depan. Macam selalu, kakak-kakak dan abang-abang aku adalah antara org paling sibuk. Aku terpalit sama. Bukan sibuknak attend mende tu.. hanya sibuk memasak, sibuk berkemas entertain anak2 diorang. Haha. Aku tak complain. Aku suka. Ini lah masanya aku buli anak2 buah aku sorang2. Masing2 dah makin lincah. Berkecah abis rumah aku. Sekejap je aku menyapu susun kerusi semua, sekejap lagi bila aku keluar dari dapur, semua dah senget benget balik. Baru je aku mop lantai tumpah air, sekejap lagi dah lecak sana sini. Uwaa.. rasa macam nak cubit jek sorang2.. hahaha tapi sebab diorang ni comel2 loteh semua, aku tak sampai hati. Dah salah aku jugak, beli makanan macam2.. aiskrim la itu la ini la.. mana la tak berkecah rumah aku tu.. abg aku siap cakap, 'abis la anak2 dia obes kalau duduk ngan aku lama-lama'. O la la la.. lagi montel diorang lagi aku suka nak gomol gomol!

Minggu depan lagi lah. Harus masing2 balik lewat... heee..

No comments:

Post a Comment