Tuesday, March 2, 2010

Stress ke?

Assistant aku kasi mesej kata dia stress dgn kerja-kerja yang aku suruh dia buat. Dalam erti kata lain, aku buat dia stress.. well. Aku ke yang bersalah? Kerja tu (contact someone important) dah dua minggu aku suruh dia settle. Bila tanya pagi tadi, dia kata, dia baru email that person mlm tadi. Then, bila aku minta draf report yg aku suruh dia betulkan minggu lepas, dia kata dia tak sempat nak siapkan. Adei lah, aku tak tau la apa yang dia buat selama ni. Datang pagi on time, balik pun ontime. Pastu buat kerja last minit.. and finally dia kata dia stress. Aku rasa aku yg patut lebih stress dari dia sekarang ni, sebab kerja dia tak siap2.. dan bagi kesan kat kerja aku jugak. Finally, aku jugak lah yg nak kena settle semua ni.

Lagi baik la dia takde daripada ada. Akhirnya dgn berat hati, aku advice dia cari kerja lain jelah.. kerja yang dia tak stress. Thank you so much sebab create trouble and stress utk aku. Nasib baik lah jugak aku dah ada netbook baru ni, Thosiba NB305; cun melecun.. laju sikit aku buat kerja.. :D

4 comments:

  1. Memang cunlah.. ko beli kaler apa?

    Ko suruh dia cari kerja lain tu dia macam mana? Hehe.. aku yang baca pun tetiba stress.

    -aL-

    ReplyDelete
  2. warnanya merah menyala.. hehe cun kan?

    budak tu dah berenti dua hari lepas. Lega.. dia dgn senang hati la kot.. haha

    ReplyDelete
  3. Merah itu cinta hehe.. cun babe :)

    Lepas ni cari assistant yang best2 sikit hehe..

    -aL-

    ReplyDelete
  4. how many assistant u have so far? :)

    ReplyDelete