Saturday, October 2, 2010

Rumah Terbuka

This week saja, entah berapa jemputan rumah terbuka. Aku pergi hampir ke semuanya.. haha.. weekend ni pun ada lagi .. entah larat entah tidak.. tapi kan kalau dah dijemput kena pergi kan? Makanan lazat2 belaka.. mewah sungguh dengan makanan. Kadang-kadang tu aku terkenang juga pada mereka yang susah, dapat ke mereka merasa?

Petang tadi, aku ke open house rakan sekerja di Bangi Villa. Hebat rumahnya, ialah kan.. husband dia pun pilot.. mana lagi nak buang duit kalau tak ke rumah. Hehe. Aku bukan nak bercerita pasal rumah dia, tapi aku jumpa guru sekolah rendah aku.. haha.. rupanya mak dia tu cikgu kat sekolah aku dulu. Sabar je la. Maka banyak lah cerita-cerita lama yang keluar. Seronok nya lah!

Pengajarannya ialah.. rajin2lah pergi kalau ada jemputan rumah terbuka tuuu.. eheks! untung2 jumpa kawan lama or even cikgu sekolah rendah! :D

No comments:

Post a Comment