Wednesday, January 20, 2010

Spoiled day

Sepanjang hari ni aku macam blur je. Heee.. sebabnya aku tertidur dari mula masuk ofis .. ingatkan nak nap 5 minit.. sekali terbabas jadi dua jam setengah.. hampeh. Aku termiss dua meetings. Tu pun nasib baik ada call masuk and aku terbangun tidur. Masalah aku sekarang ialah susah nak tidur malam. So pagi esok nya mesti aku kemengantukan yg teramat sgt. Faham2 je lah bila dah landing kat sofa panjang dlm bilik tu, then aku kunci pintu lak tu.. hehe rasa macam tidur atas katil kat rumah jek..

Kesannya, aku blur sepanjang hari, satu kerja pun aku tak dapat buat. Petang aku terus ponteng, sambung tidur kat rumah.. heeeeeeeee nasib2.

Now ni pun aku tengah celik.. dah dekat pukul 2 pagi. Agak2 la apa aku tengah buat sekarang?


2 comments:

  1. pikir apa nur yg tk boleh tido mlm tu yang..

    ReplyDelete
  2. tu la.. tak tau la apa yg dipikir kan - nur

    ReplyDelete