Friday, January 7, 2011

Wake up!

Cuaca asyik mendung. Sama macam aku kot. Susah hati sikit lately ni. Tak tau kenapa. Macam ada benda berat je kat atas kepala ni. Banyak sangat yang aku fikir kot. Mungkin bagus utk permulaan tahun ni. Mungkin juga tidak. Allah saja yang tahu.

Terlalu berada dalam lingkungan selesa pun tak bagus juga. Aku jadi terlalu malas utk bertindak. Terima segalanya seadanya. No! Aku bukan macam ni sebenarnya. Aku tak suka jadi macam ni. Aku bukan yang jenis mudah puas hati. Tanpa aku sedar, dah 4 tahun rupanya aku macam ni. I really need a wake up call!

Apa yg berlaku tadi, buat aku sedar. A call for next step. Important step, indeed! Aku perlu buat sesuatu sebelum terlambat. Betullah apa org kata, sesuatu yang berlaku pasti ada hikmahnya. Aku redha tapi tak semestinya aku terus diam. Makin aku fikir, makin berat lak batu atas kepala ni.. dei.. aku perlu tidur.... sebelum aku merapu entah apa2 lagi kat sini, biar aku tidur dulu.

nite.

1 comment: