Sunday, May 10, 2009

1, 2 dan 3

Dah berapa hari aku skip rutin kerja aku. Semua gara-gara hal-hal yang aku tak suka dan tak dapat dielakkan. Cuma hari ni, malam ni saja aku dapat mengadap semula PC dan settle few things yang tertunggak. Ada beberapa perkara yang aku nak highlight.

1. Dia lupa nama aku masa introduce aku dalam meeting minggu lepas. Padahal, kami sering bertegur sapa. Siapa la aku kan?

2. Dia (yang lain dari no. 1) nak buat surprise utk aku. Tapi tak jadi. Aku terdiscover 'surprise' dia yang dah tak surprise lagi. Haha. Ruginya.

3. Aku dapat reward. Reward dari usaha aku selama ini. Kata nya lah. Aku kata, aku tak harap apa-apa. Aku ikhlas tolong. Anggaplah itu hadiah dari keikhlasan aku itu. Katanya lagi.

Walaupun yang no. 1 itu buat aku upset, tapi yang no. 2 dan 3 itu buat aku senyum sampai malam ini. Best!


No comments:

Post a Comment