Friday, May 22, 2009

Lepas geram

Semalam, aku bz berbengkel. Bengkel yg disusun atur oleh makcik sorang ni. Entah apa la angin dia, satu hari tu dia asyik jek nak ajak aku gaduh. Kalau aku tahu la, aku bakal dimalukan sebegitu rupa, harus aku tak attend. Sesedap rasa jek nak laser orang. Sampai ke malam ni aku tak boleh lupa jelingan maut dia sambil mulut dia muncung2 mengata aku. Adoi la.. awat lah org tua sorang ni tak sedar diri? Tamak dan entah apa lagi.. eeeii.. aku malas nak ngumpat banyak2 kat sini.

Macam biasa, aku senyum saja bila dia mengata aku depan2. Sampaikan sorang kawan aku ni kata, " steady jek u nih, senyum jek bila org kata macam-macam". Abis tu? Aku nak respon macam mana lagi? Takkan nak baling dgn kasut tinggi yg aku baru beli weekend lepas kat Alamanda? Sayang woo.. :D

4 comments:

  1. Kalau sayang kasut, baling la pakai beg ke hehe

    -aL-

    ReplyDelete
  2. hehe aku tak bawak beg masa tuuu.. lenggang kangkung jek.. kalau ko jadi aku, apa agaknya ko buat ek? hehe

    ReplyDelete
  3. Macam ko gak kut hehe.. berdua lebih baik.. eh.. diam lebih baik. Banyak cakap serupa dia juga kang jadinya.

    -aL-

    ReplyDelete
  4. hahaha bestnya kalau dapat berdua

    ReplyDelete