Monday, January 19, 2009

Jari manis

Semalam, sedang sibuk berbual dengan adik, tiba-tiba pintu bilik di tutup. Aduila, tangan aku ada kat situ and dah tentu jari manis tersepit kat situ. Adei, nak marah pun tak boleh, sakitnya tuhan je yang tahu. Berdenyut sampai ke pagi ni. Lebam sikit segaris. Hilang sudah seri si jari manis. Heeeeee..

Lama dah tak rasa sakit macam ni. Bila difikir balik, sesekali rasa sakit tak apa apa pun kan? Haha sekarang boleh la cakap.. semalam masa sakit, satu suara pun tak terkeluar.. :D

2 comments:

  1. ingatkan jari manis tue dah ader tuannya... ^_^

    ReplyDelete
  2. hehe tu different story naa :P

    ReplyDelete