Friday, January 9, 2009

Ke-Sembilan

Sudah pun sembilan hari melangkah ke tahun 2009. Setakat ini, segalanya berjalan dengan baik. Harap-harap esok lusa pun macam ni juga. Assistant aku yang sorang tu dah berhenti. Now, in searching for a new one. Yang sorang lagi ni, macam nampak terbeban kena buat double work. Kesian jugak tengok dia kelam kabut. Banyak perubahan dia sekarang ni. Kalau mula-mula masuk kerja dulu, she is so timid, cakap pun susah. Now, dia paling banyak cakap, belum aku tanya apa-apa, dah berderet dia explain. Haha.. bagus-bagus. Kalau dulu surat2 yang dia draf aku kena edit teruk, now ni, aku puas hati setiap surat yg dia taip. Kalau dulu bila suruh call orang, dia tergagap2.. now ni, dia paling lancar.. pergh.. suka betul aku dgn cara kerja dia sekarang. Harap-harap, lama la dia bertahan dgn aku..

:D

6 comments:

  1. why so frequent ur staff resign? is something wrong with the job scope? or u garang sangat....ihihhihihi

    ReplyDelete
  2. no la.. diorang ni jadikan i batu loncatan je.. fresh grad .. mana nak stay lama.. mata keranjang gitu.. :D

    ReplyDelete
  3. u hire a guy...u dress daring sikit... i am sure they will loyal to ur company for a very long time....hahahah

    ReplyDelete
  4. hehehe...abiklah june..hehehe...

    :p

    yer mata keranjang skrg...

    ReplyDelete
  5. hehe tak larat nanti june kerja kat sini :D

    ReplyDelete