Sunday, January 4, 2009

Lantera Timur

Sedang dengar lagu baru dari album Siti Nurhaliza. Lagu-lagu dia memang selalu jadi favourite aku sejak mula2 dia start menyanyi. Sampai sekarang pun aku tak pernah miss dapatkan album2 dia terbaru.


Aku tak peduli kisah dia kawin dgn Tok K ataupun dia pakai tudung nampak rambut. Itu pilihan dia, itu kehidupan yang dia pilih. Yang aku peduli, aku nak dengar lagu2 dan suara dia yang lemak merdu.. hehe.. jgn marahhh..

Hakikatnya aku selalu berlawan arus dgn kawan2.. meraka tak suka siti, aku suka siti. Mereka suka Anwar, aku suka Pak Lah... err .. hahaha suka hati aku la nak suka siapa.. :D

Anyway, suara Siti masih merdu.. album kali ini, aku suka lagu Cinta Ini, but still masih belum dapat tangkap lirik dia sepenuhnya..

No comments:

Post a Comment